Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mechanická analýza podsoustavy věžového jeřábu
Urbánek, Roman ; Venský, Jiří (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá řešením podsoustavy věžového jeřábu s pasivním účinkem (NNTP). Prvně je provedena krátká rešerše o věžových jeřábech a jejich částech. Následuje popis teoretických a fyzikálních zákonitostí statiky a dynamiky. V praktické části jsou vypočítávány různé pohybové stavy konkrétní vymodelované podsoustavy, která znázorňuje kočku věžového jeřábu. Cílem výpočtu každé konfigurace je zjištění numerických hodnot stykových sil ve vazbách, analýza dynamických veličin a vyhodnocení funkčnosti vazeb. Numerické hodnoty neznámých parametrů byly vypočítány řešením soustavy lineárních rovnic ve výpočtovém softwaru Matlab.
Technologický manipulátor udírny
Gajdušek, Jakub ; Zajíc, Vlastimil (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce navrhuje celkové konstrukční řešení technologického manipulátoru udírny, který slouží pro přesun vozíků s potravinami mezi udírenskou a zchlazovací komorou. Komory jsou spojeny v jedno zařízení. Je uvažováno s vozíky plně a rovnoměrně zatíženými. Práce obsahuje 3D model zařízení a výrobní dokumentaci.
Manipulační vozík
Jílek, Josef ; Nevrlý, Josef (oponent) ; Brandejs, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá řešením problému s mezioperační přepravou materiálu a konstrukcí manipulačního vozíku pro převoz rolí podlahové krytiny. Vozík byl navržen s cílem zvýšení bezpečnosti práce a usnadnění manipulace. Jedná se o jednoduchou svařovanou konstrukci z hutních polotovarů. Vozík byl navržen tak, aby byl schopen převážet role na nosné tyči o hmotnosti až 150 kg. Bezpečnost rámu dosahuje hodnoty 23,5. Konstrukce je tedy dostatečně dimenzována. Součástí práce je kompletní výkresová dokumentace.
Analýza zpomalování trolejbusů a vyhodnocení jeho účinků na stojící cestující
Semmler, Petr ; Škrabal, Jaroslav (oponent) ; Vémola, Aleš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu zpomalování trolejbusů a vyhodnocení jeho účinku na stojící cestující. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky z hlediska legislativních požadavků na provoz trolejbusů a přepravu stojících osob. V této části jsou také uvedeny fyzikální poznatky průběhu zpomalení a sil působící na vozidlo. Stěžejní část práce je rozdělena na dvojici měření. První měření je zaměřeno na získání dat (hodnota zpomalení) a informací (počet cestujících, zhoršení stability, pád) z běžného provozu se stojícími cestujícími v trolejbusu. Druhé měření pak bude zaměřeno na provedení ukázkových jízdních zkoušek s figuranty v trolejbusu v různých dopravních situacích. Závěr této diplomové práce bude shrnovat získané hodnoty a poznatky z obou měření. Z vyhodnocených dat budou stanoveny příslušné meze zpomalení trolejbusu, při kterých cestující zachová stabilitu nebo naopak dojde k pádu cestujícího.
Soustava těles s pasivním účinkem s brzdou
Genco, Ondřej ; Hájek, Petr (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řešením soustavy těles teorií statiky modelem NNTP. Úvodní část vymezuje základní veličiny a pojmy, popisuje vazby a druhy pasivních účinků. V praktické části se zjišťuje vliv pasivních účinků pro různé pohybové stavy u konkrétní soustavy taženého vozíku. Dále je proveden návrh a srovnání dvou variant mechanických třecích brzd. Numerické hodnoty neznámých parametrů se zjistí řešením soustavy lineárních rovnic v Matlabu.
Obecný program pro energetické výpočty napájení tratí DPMB
Mai, Jaroslav ; DPmB, Jiří Šebor - (oponent) ; Matoušek, Antonín (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena,dle zadání od zadavatele, na vytvoření programu v prostředí Excel, který bude umět vypočítat veškeré požadované veličiny. Tato práce obsahuje čtyři části. První část je zaměřena na problematiku MHD a metody energetických výpočtů. Druhá část obsahuje vývojový diagram a popis programu. Třetí část obsahuje teoretický způsob výpočtů a teoretické porovnání metod.Poslední část obsahuje číselné dosazení a vypočtení hodnot.
Nástěnný jeřáb
Zbořil, Michal ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá konstrukčním řešením nástěnného jeřábu pro nosnost 800kg, délku vyložení 3500mm a výšku zdvihu 5000mm. Práce popisuje výběr vhodného kladkostroje s pojezdovým ústrojím dle aktuální nabídky na trhu. Obsahuje popis vlastního návrhu otoče konzoly pomocí planetové převodovky a válečkového řetězu. Práce dále obsahuje návrh konstrukce a pevnostní výpočty dle platných norem. S prací souvisí také přiložená výkresová dokumentace svarku výložníku a sestavy jeřábu.
Mechanická analýza podsoustavy věžového jeřábu
Urbánek, Roman ; Venský, Jiří (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá řešením podsoustavy věžového jeřábu s pasivním účinkem (NNTP). Prvně je provedena krátká rešerše o věžových jeřábech a jejich částech. Následuje popis teoretických a fyzikálních zákonitostí statiky a dynamiky. V praktické části jsou vypočítávány různé pohybové stavy konkrétní vymodelované podsoustavy, která znázorňuje kočku věžového jeřábu. Cílem výpočtu každé konfigurace je zjištění numerických hodnot stykových sil ve vazbách, analýza dynamických veličin a vyhodnocení funkčnosti vazeb. Numerické hodnoty neznámých parametrů byly vypočítány řešením soustavy lineárních rovnic ve výpočtovém softwaru Matlab.
Soustava těles s pasivním účinkem s brzdou
Genco, Ondřej ; Hájek, Petr (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řešením soustavy těles teorií statiky modelem NNTP. Úvodní část vymezuje základní veličiny a pojmy, popisuje vazby a druhy pasivních účinků. V praktické části se zjišťuje vliv pasivních účinků pro různé pohybové stavy u konkrétní soustavy taženého vozíku. Dále je proveden návrh a srovnání dvou variant mechanických třecích brzd. Numerické hodnoty neznámých parametrů se zjistí řešením soustavy lineárních rovnic v Matlabu.
Manipulační vozík
Jílek, Josef ; Nevrlý, Josef (oponent) ; Brandejs, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá řešením problému s mezioperační přepravou materiálu a konstrukcí manipulačního vozíku pro převoz rolí podlahové krytiny. Vozík byl navržen s cílem zvýšení bezpečnosti práce a usnadnění manipulace. Jedná se o jednoduchou svařovanou konstrukci z hutních polotovarů. Vozík byl navržen tak, aby byl schopen převážet role na nosné tyči o hmotnosti až 150 kg. Bezpečnost rámu dosahuje hodnoty 23,5. Konstrukce je tedy dostatečně dimenzována. Součástí práce je kompletní výkresová dokumentace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.